آنالیز تعامل با محصول

در 1401/12/6 ایجاد شد | 2,865 بازدید

یکی از اصول کمک کننده در رشد کسب و کار این است که تمامی رفتار کاربران تحلیل شده و مطابق با آن ها فرایند کسب و کار پیش برود

آنالیز تعامل با محصول


تجربه رفتار مشتری آنلاین


یکی از اصول کمک کننده در رشد کسب و کار این است که تمامی رفتار کاربران تحلیل شده و مطابق با آن ها فرایند کسب و کار پیش برود. مطمئنا سایت باید تابع دستورات و خواسته های کاربران خود باشد. اگر یک فروشگاه اینترنتی یا کسب و کار آنلاین نتواند به خواسته های اکثریت کاربران خود پاسخ دهد، مطمئنا شکست های زیادی را تجربه خواهد کرد. اما سوال اساسی که دهن اکثر صاحبان کسب و کار را درگیر می کند این است که چگونه به خواسته های اکثریت کاربران خود پی ببریم. در پاسخ به این سوال باید گفت که شما باید رفتار و مسیر حرکت هر مشتری را تحلیل کنید. این تحلیل های نشان خواهند داد که کاربران چه چیزی را دوست دارند و در چه مسیری بهتر و بیشتر حرکت دارند. با فهمیدن این موضوع شما می تواند تمام مشتریان را مدیریت کنید. برای فهم این موضوع چند جاده را در نظر بگیرید که یک فروشنده می خواهد در این جاده ها بایستد و محصولات خود را به ماشین های در حال رفت و آمد بفروشد. مطمئنا اگر او بتواند پررفت و آمد ترین جاده را پیدا کند و در آن به فروش محصولات خود بپردازد، فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد. سرویس یوزرمپ با تمرکز روی سفر محصول و انطباق آن با سفر مشتری، به صورت شفاف امکان بهره وری محصول و خدمت در حال ارائه را فراهم می آورد.


گزارش حرارتی


مطمئنا فقط دنبال کردن مسیر حرکت مشتری کفایت نمی کند و ما نیاز داریم تا ببینم هر یک از کاربران چه میزان در سایت می مانند و بیشتر در چه قسمت هایی اسکرول می کنند و در کجاها توقف بیشتری دارند. نقاطی از صفحه وب سایت که کاربر بیشترین توقف را روی آن دارد، بسیار مهم است و نشان می دهد که کاربران به چه محتوایی علاقه بیشتری از خود نشان می دهند. شما با کمک این سرویس می تواند به جذابیت محتوای هر محصول یا محتوا در صفحات وب سایت خود پی ببرید. گزارش حرارتی در سرویس یوزرمپ امکان میزان اسکرول کاربران و همچنین نقاط کلیک شده را فراهم می نماید. بدین صورت نحوه تعامل کاربران با هر محصول و خدمت قابل بررسی خواهد بود.


ارزیابی سفر مشتری


سرویس یوزرمپ امکان رهگیری حرکت کاربران را به منظور ارزیابی اثربخشی سفر مشتریان و کاربران فراهم نموده است تا در صورت ریزش کاربران در هر گام از قیف بازاریابی، با ابزار گزارش حرارتی آخرین نقاط تعامل کاربر با کسب و کار بررسی گردد. سرویس یوزرمپ امکان رصد کاربران از نقطه بازدید یک محصول، اضافه یا حذف کردن از سبد، صدور پیش فاکتور و پرداخت و صدور فاکتور را برای کسب و کارهای آنلاین جهت بررسی تعامل با هر محصول و خدمت فراهم
می آورد. زمانی که یک کاربر محصولی را به سبد خرید خود اضافه می کند اما آن را به بخش خرید نهایی نمی فرستد مطمئنا دلیل دارد. باید دلیل این رفتار به خوبی بررسی شود و سعی شود تا مشکلات برطرف شوند تا کاربر به راحتی بتواند به خواسته خود برسد.


در 1401/12/12 به روز شد

دسته بندی ها

پست های محبوب