قوانین و مقررات

در 1401/12/6 ایجاد شد | 3,134 بازدید

توضیح مختصر در مورد قوانین


با توجه به سرویس ارائه شده در یوزرمپ، خط مشی حفظ حقوق مصرف کنندگان و حریم خصوصی مشتریان به شرح ذیل تقدیم می گردد. این الگو در قالب توافق نامه ایی ما بین یوزرمپ و اشخاص حقیقی و یا حقوقی تلقی شده و در صورت استفاده از یوزرمپ به منزله درک تمام موارد عنوان شده و موافقت با تمامی مفاد آن می باشد. قوانین و مقررات اصول و چارچوب کاری ما را مشخص می کند و به مشتریان می گوید که برای ما چه قوانینی حائز اهمیت است و ما به آن ها پایبند هستیم. همانگونه که ما تعهداتی داریم و به تمام مشتریان اهمیت می دهیم و خواسته های آن ها را محترم می شماریم، تمایل داریم که کاربران هم به چارچوب قوانین ما عمل کنند و آن را محترم بشمارند. رعایت این قوانین نشان احترام متقابل بود و سبب رابطه کاری طولانی ما و شما خواهد شد.

اصطلاحات موجود در توافق نامه

در ابتدا به مرور اصطلاحات بکار گرفته شده در این توافق نامه به شرح ذیل می پردازیم:

•   حساب کاربری

به معنای یک شناسه در یوزرمپ برای استفاده از نرم افزار آن است.

•   قانون قابل اجرا

به معنای قوانینی است که یوزرمپ تابع آنهاست ، به ویژه مقررات رگولاتوری و حفظ حریم شخصی مشتریان و قوانین مالکیت مشتریان بر داده و سایر قوانینی که به صورت مقطعی می بایست اجرا شوند.

•   اطلاعات محرمانه

به معنای تمام اطلاعاتی ،چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی که مالکیت آن در عهده شما و یا یوزرمپ می باشد و به هیچ عنوان نمی بایست ماهیت عمومی پیدا کند.

•   داده

به معنای هر چیزی است که شما با ما به اشتراک می گذارید، از جمله داده شخصی و اطلاعات محرمانه و هر داده ای که از طریق وبسایت، اپلیکیشن و یا شبکه های اجتماعی شما به سمت ما ارسال خواهد شد.

•   پلتفرم

به معنای دارایی دیجیتال شما (یعنی سایت، اپلیکیشن و یا شبکه اجتماعی) است که بر روی یوزرمپ فعال گردیده است و اطلاعات آن از طریق پنل یوزرمپ در حال دریافت باشد.

•   حقوق مالکیت معنوی

به معنای کپی رایت، حق استفاده و مارک های تجاری و کلیه حقوق مالکیت صنعتی و معنوی در هر مورد ثبت شده یا ثبت نشده که در حال حاضر وجود دارد یا در آینده وجود خواهد داشت اطلاق می گردد.

•   داده های شخصی

به معنای هر داده ای است که می تواند برای شناسایی فرد مورد استفاده قرار گیرد (به عنوان مثال نام ، شماره شناسایی ، اطلاعات مکانی ، یک شناسه آنلاین و غیره).

•   نرم افزار

به معنای سرویس (SaaS) ارائه شده توسط یوزرمپ متشکل از انواع تجزیه و تحلیل و بازخورد کاربران است که در سایت ما توضیح داده شده است.

•   رابطه حقوقی و شخص ثالث

منظور از شخص ثالث اشخاصی اعم از حقیقی و یا حقوقی هستند که نه شما باشید و نه یوزرمپ.

•   دوره آزمایشی

به معنای دسترسی رایگان است که توسط یوزرمپ برای مدت زمان محدود و مشخصی برای استفاده از تحلیل های غیر رایگان (پریمیوم) ارائه خواهد داد.



ثبت نام و ایجاد حساب کاربری


برای راه اندازی می بایست با ارائه اطلاعات مورد نیاز یوزرمپ و پذیرفتن این توافق نامه، یک حساب کاربری ایجاد کنید. شما موافقت می کنید که اطلاعات صحیح و صادقانه در هنگام ثبت نام در اختیار یوزرمپ قرار دهید. اگر استفاده از یوزرمپ را به یک شخص حقیقی و یا حقوقی واگذار می نمائید، گواهی می دهید که اختیار مربوطه از طریق یک وکالت نامه رسمی داده شده است. خاطر نشان می شود، اگر به هر دلیلی دسترسی برای شخص ثالث بدون اجازه صاحب کسب و کار آنلاین وجود داشته باشد؛ به قید فوریت، صاحب کسب و کار می بایست تنها بوسیله ایمیلی که از طریق آن ثبت نام نموده است، درخواست مسدودی حساب کاربری را ارسال نماید. یوزرمپ حق دسترسی به حساب شما، اطلاعاتی را که شما ارائه داده اید و داده هایی را که برای اهداف پشتیبانی، نگهداری و سرویس یا به دلایل مربوط به امنیت، فنی یا صورت حساب در سایت ما ذخیره کرده اید، با حفظ محرمانگی داده شخصی و کسب و کار شما را ،برای خود محفوظ می دارد. حساب کاربری اصلی و حساب های کاربری ناظر، تماما می بایست این توافق نامه را مطالعه و رعایت نمایند و شما مسئول اهمال یا کوتاهی کاربر حساب خود در رابطه با استفاده از یوزرمپ هستید. حفظ محرمانه بودن اطلاعات حساب کاربری و گذرواژه های شما و محافظت از اطلاعات شخصی کاربران نهایی هنگام استفاده از یوزرمپ، به عهده شما است. همچنین شما مسئول اطلاع رسانی سریع به یوزرمپ در مورد استفاده غیر مجاز شناخته شده یا مشکوک از حساب خود یا نقض اطلاعات حساب خود می باشید. به استحضار می رساند که یوزرمپ در قبال خساراتی که ممکن است در اثر استفاده نام کاربری یا رمز عبور توسط شخص ثالث متحمل شوید، مسئولیتی نخواهد داشت. اگر می خواهید این توافق نامه را به شرکت مادر یا شرکت های تابعه خود گسترش دهید، می توانید این کار را با ایجاد یک حساب جداگانه در یوزرمپ و دسترسی از طریق حساب ناظر به حساب کاربری خود انجام دهید.

بررسی سرویس اشتراک

مدت اشتراک یوزرمپ دارای دو بخش به شرح ذیل می باشد:

•   تحلیل های رایگان

این تحلیل ها که با عنوان “پایه” ارائه خواهد شد، کاملاً رایگان بوده و تمامی صاحبین کسب و کار تنها با ثبت نام در یوزرمپ می توانند به این دسته از آنالیزها برای همیشه دسترسی رایگان داشته باشند و این گزارشات هیچ گونه هزینه ایی نداشته و بدون محدودیت زمانی به صورت 7/24 در دسترس هستند. شایان ذکر است یوزرمپ در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور کمک به توسعه تجارت الکترونیک این بخش از تحلیل ها را رایگان ارائه می نماید.

•   تحلیل های پریمیوم

این تحلیل ها با عنوان “حرفه ای” و “پیشرفته” ارائه خواهد شد و به صورت پرداخت به میزان استفاده (Pay-as-you-Go) ارائه می گردد. توضیح اینکه سرویس پولی یوزرمپ به ازای هر ترافیک ورودی و فعالیت کاربر شما معادل 1 ریال محاسبه می گردد که با ماشین حساب یوزرمپ کاملاً شفاف و قابل پیش بینی خواهد بود.


•   دوره آزمایشی


شما تنها با حساب کاربری خود برای یک دامنه خاص، یکبار می توانید از 7 روز رایگان به صورت آزمایشی برای استفاده از تحلیل های پریمیوم اقدام نمائید. بدیهی است در صورت پایان این دوره 7 روزه و عدم شارژ حساب توسط شما، دسترسی به تحلیل های پریمیوم قطع شده و همچنین تحلیل های مربوطه متوقف می شوند. شایان ذکر است در صورت شارژ حساب کاربری از ابتدای ثبت نام، 7 روز دوره آزمایشی به مدت استفاده شما از تحلیل های پریمیوم اضافه خواهد شد.


سرویس های تحلیل آماری و پردازش داده


پردازش داده با استفاده از یوزرمپ، شما می توانید اطلاعاتی را که واجد شرایط داده شخصی کاربران نهایی شما می باشد را مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی که به تائید کاربران خود رسانده اید، پردازش نمائید. لذا مسئولیت قانونی بودن پردازش اطلاعات کاربران و مشتریان نهایی شما برعهده دارنده محتوای دیجیتال خواهد بود. شما و یوزرمپ توافق می نمایید که، شما کنترل کننده اطلاعات شخصی پردازش شده توسط یوزرمپ می باشید. در صورتی که یوزرمپ متوجه شود که شما به هر نحوه در ارسال داده دستکاری کردید و اطلاعات را به صورت غیرشفاف و یا غلط ارسال می کنید، مراتب به معنای عدم رعایت قوانین یوزرمپ تلقی خواهد شد و حساب کاربری شما برای همیشه بسته می گردد.


حق دسترسی به داده ها و حفظ حریم خصوصی


دسترسی به داده شما در یوزرمپ، داده شما حداکثر یکسال پس از ایجاد نگهداری خواهد شد و در صورت نیاز به نگهداری داده مذکور بیش از زمان یاد شده، می بایست هزینه فضای مورد نیاز از طرف شما منطبق با لیست هزینه نگهداری داده در قسمت پشتیبانی پرداخت گردد. . در حین ارائه خدمت، یوزرمپ به برخی از دیتاهای شما دسترسی خواهد داشت. لذا یوزرمپ متعهد می گردد که کلیه حقوق و منفعت دیتا مربوطه در زمره دارایی انحصاری و حریم خصوصی شما تلقی گردد. یوزرمپ متعهد می گردد اصلاح، کپی، توزیع، انتقال، نمایش، اجرا، تکثیر، انتشار، مجوز، ایجاد کارهای مشتق شده داده، استفاده جهت اهداف تجاری و یا عمومی، به صورت کامل و یا جزئی، از هر یک از دیتاهای شما را فقط و فقط به دارنده حساب کاربری ارائه نماید.محرمانگی اطلاعات یوزرمپ متعهد می گردد که اطلاعات شما را با نهایت اطمینان حفظ نماید و شما تنها شخص حقیقی و یا حقوقی هستید که بعنوان مالک داده محتوای دیجیتال خود، امکان دسترسی به اطلاعات را دارید. یوزرمپ به صلاحدید خود می تواند لوگو کسب و کارهای متصل به خود را در قسمت “همراهان یوزرمپ” قرار دهد. خاطر نشان می سازد صاحبین کسب و کار آنلاین در صورت عدم تمایل در نمایش لوگو خود در قسمت موصوف، می بایست عدم تمایل خود را کتباً به آدرس ارسال نمایند. استفاده یا تلاش برای استفاده غیر مجاز از اطلاعات مالکین داده محتوای دیجیتال و یا سرویس یوزرمپ قطعاً منجر به پیگرد کیفری یا مدنی توسط یوزرمپ خواهد شد. در این راستا و برای محافظت از شما، ما مجاز به مشاهده، نظارت و ضبط فعالیت در کسب و کار دیجیتال و نرم افزار خود هستیم.


در 1401/12/27 به روز شد

دسته بندی ها

پست های محبوب