زیر ساخت فنی یوزرمپ

در 1401/12/6 ایجاد شد | 2,840 بازدید

یکی از امکانات یوزرمپ این است که به استفاده از کننده امکان دریافت دیتا بدون محدودیت و همچنین مدیریت آن را می دهد

زیرساخت فنی


مطمئن در افزایش مقیاس


یکی از امکانات یوزرمپ این است که به استفاده از کننده امکان دریافت دیتا بدون محدودیت و همچنین مدیریت آن را می دهد. در دنیایی فناوری امروزی حجم دیتاها بسیار بالا بوده و مدیریت آن ها سخت است و باید تدابیر معینی برای انسجام دهی به این دیتاها در نظر گرفته شود. زیرساخت سرویس یوزرمپ به شکل مکان های توزیع شده روی چندین دیتاسنتر ابری پیاده سازی شده است؛ لذا در صورت افزایش درخواست ها به هر تعداد، منابع سروری مورد نیاز در قالب مخزن جدید در بستر ابر ویژه این سرویس اضافه شده و هیچگونه خللی در دریافت رخدادها و فعالیت های کاربران سایت رخ نخواهد داد. این ارتباط ابری در سرویس به نحوی پیاده سازی شده است که از تداخل ارتباطات جلوگیری می شود و دیتاها هیچ گاه بهم ریختگی پیدا نخواهند کرد. انجام سرویس در بررسی ابعاد کاری بسیار دقیق و میکروسکوپی عمل می کند و کوچک ترین تحلیل ها با دقت بالا مدیریت می شوند. منابع سروری جدید که به دنبال درخواست های متعدد ایجاد می شوند به طور کامل با مخازن قبلی در ارتباط هستند و دیتا میان آن ها رد و بدل می شود.


بلادرنگ در دریافت اطلاعات


تحلیل کسب و کارهای اینترنتی برای صاحبان این کسب و کارها اهمیت زیادی دارد. این تحلیل ها باید با توجه به داده های عینی انجام شوند و کاملا دقیق باشند. دقیق بودن این تحلیل ها می تواند آینده یک کسب و کار آنلاین را به طور کامل متحول کند. معمولا بزرگ ترین داده ها مرتبط با تحلیل آنلاین فعالیت کاربران است و این تحلیل اهمیت زیادی دارد. گاها یک محصول در یک کسب و کار کمرنگ دیده می شود اما برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. حال اگر تحلیل رفتار کاربران دقیق باشد، به خوبی به اهمیت آن پی خواهیم برد و در جهت بهبود آن عمل می کنیم. زیرساخت سرویس یوزرمپ به منظور حفظ منافع حاصله از تحلیل اطلاعات کاربران و فعالیت ایشان برای کسب و کارها اینترنتی، به صورت نامحدود نسبت به ذخیره سازی دیتای رخدادهای سایت ها به منظور تحلیل تاریخچه فعالیت ها و بهبود عملکرد کسب و کار آنلاین اقدام نموده است. بررسی اتفاقات سایت های در این سرویس در ابعاد ذره بینی و با دقت بالا انجام می پذیرد. اتفاقات سایت ها روند شروع، بهبود، پیشرفت، انحطاط یا ... را در مورد یک سایت و کسب و کار آنلاین نشان می دهد.



پشتیبانی بالا در سرویس ها



یکی از گزینه های بااهمیت در پیاده سازی سرویس یوزرمپ توجه به خواسته کاربران از جهات مختلف است. کاربران خواسته های متفاوتی دارد که گاه منطقی و از روی آگاهی بوده و گاه از روی دانش کم در زمینه مورد نظر. تمام خواسته ها برای هر سرویس بااهمیت هستند و برای پاسخگویی به آن ها تیم پستیبانی در نظر گرفته شده است تا به همه سوالات به بهترین شکل پاسخ داده شود و ابهامات لازمه در هر نقطه برای کاربر برطرف شود. تحقق هدف و سرعت گیری یک کسب و کار زمانی نمایان می شود که کاربر به بهترین شکل در میان رقبا حرکت کند.   


ذخیره سازی بدون محدودیت


همان گونه که اشاره داشتیم حجم دیتاها به مراتب زیاد است و نگه داری این دیتاها در اکثر مواقع کاربران را مشکلات جدید همراه می سازد. از سوی دیگر این دیتاها حائز اهمیت هستند و نمی توان آن ها را به حال خود رها کرد یا در یک سرویس ناشناخته آن ها را آپلود نمود. سرویس یوزرمپ به صورت آنلاین تمامی فعالیت های کاربران را دریافت و رهگیری نموده و بر اساس نیاز کسب و کارهای فروشگاهی، ارائه دهندگان سرویس و ارائه دهندگان محتوایی نسبت به تحلیل اطلاعات هر قسمت اقدام و در قالب گزارش های هدفمند لحظه ایی و دوره ایی به صاحبان مشاغل اینترنتی اقدام می نماید. این موضوع، نقطه تفاوت یوزرمپ را نشان می دهند. سرویس ها و گزینه هایی که یوزرمپ در اختیار شما قرار می دهد بسیار متنوع بود و در 99 درصد مواقع تمام ابهامات شما را مرفع می سازد. از سوی دیگر لازم به ذکر است که دیتاهایی که در این سرویس ذخیره سازی می کنید دسته بندی و منظم می شوند و شما برای بررسی و تحلیل آن ها کمترین زمان ممکن را باید صرف کنید.


در 1401/12/12 به روز شد

دسته بندی ها

پست های محبوب