چرا یوزرمپ ؟

در 1401/12/6 ایجاد شد | 2,903 بازدید

یکی از سوالاتی که تمام کاربران دارند این است که چرا ما باید از انواع سرویس های یوزرمپ استفاده کنیم ؟

چرا یوزر مپ؟


فروش محصول و خدمات


یکی از سوالاتی که تمام کاربران دارند این است که چرا ما باید از انواع سرویس های یوزرمپ استفاده کنیم و چه مزیتی به دنبال استفاده از این مزایا نصیب ما می شود. از سوی دیگر سیستم وب سایت و دنیای اینترنت یک روند پیشرونده و نامشخص است و هر روزه الگوریتم ها در این بستر تغییر می کند. از کجا یوزرمپ می تواند این اعتماد را برای ما ایجاد کند که ما در این بستر گوناگون و متغییر موفق خواهیم شد. از سوی دیگر سوالات مهم دیگری هم وجود دارد و آن این است که چرا نباید از سایر وب سایت ها استفاده کنیم و در میان رقبا این سرویس را انتخاب کنیم. به تمام این سولات سعی کرده ایم در جنبه های مختلف پاسخ دهیم اما یکی از مهم ترین جنبه های پاسخ به این سوال این است که یوزرمپ یکی از بزرگ ترین سایت های تحلیل رفتار کاربران است و سعی می کند دقیق ترین تحلیل ها را در مقایسه با رقبا در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مزیت به تفکیک حوزه فعالیت گزینه قابل توجه دیگر است. کاربران شما از کدام کانال وارد سایت شما شدند و چه محصولات و خدماتی را مشاهده کردند و کدام محصول و خدمت را به سبد خرید خود اضافه کردند و درنهایت چه خریدی انجام دادند؟ کاربران با ارزش، با پتانسیل و ناراضی شما کدامند؟ مشتریان پلاتینیومی، طلایی و نقره ایی شما کدامند؟ چطور می توانید هر کاربر را به دسته بندی بالاتر ارتقاء بدید؟ یوزرمپ در کنار شماست تا به راحتی به تمامی این سوالات پاسخ داده و بتوانید کسب و کار فروشگاهی خود را توسعه دهید.


فروش سرویس


برخی از وب سایت ها سعی کرده اند تنها پلن هایی را ارائه دهند و صرفا مشتریانی را جذب کنند اما در یوزرمپ این سیستم کامل متفاوت است و کاربران دسته بندی می شوند و متناسب با خواسته هایی که دارند تفکیک می شوند. بعد از تفکیک کاربران مشاوران خواسته های هر کاربر را بررسی می کنند و سعی می کنند پلن را برای کاربر فراهم آورند که بیشترین نیازهای آن پاسخ بدهد. این موضوع شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما بسیار مهم و قابل توجه هست. کدام کاربران از کدام کانال در پنل شما ثبت نام کردند؟ کاربران چند بار در چه دوره زمانی به پنل شما سر زده اند؟ کاربران بیشتر روی چه کلماتی در پنل کلیک کرده اند؟ کاربران کدام خدمت شما را تا چه مرحله ایی پیش رفته اند؟ کدام خدمات شما را به سبد خود اضافه کردند؟ کدام بسته های خرید را انتخاب کرده اند ولی خرید نکرده اند؟ کاربران شما به کدام خدمات شما اصلا سر نزده اند؟ در واقع شناخت مشتری در یوزرمپ اولین اولویت است. شاید برخی این کار را ساده تصور کنند اما زمانی که ما مشتری را بشناسیم می توانیم بهترین خدمت ها را به او ارائه دهیم. این جنبه واقعا کمک کننده است و وب سایت شما در کمترین زمان ممکن به بیشرین درصد رشد خود نزدیک می شود.   


انتشار دیجیتال


بسیاری از مردم تابع روش های سنتی هستند و دنیای دیجیتال را یک دنیای بدون قانون می دانند. این تصور کاملا اشتباه است و امروز با گسترش قانون های عینی در بستر وب سایت ها این بی قانونی گذشته دیگر وجود ندارد. قوانین به قدری محکم هستند که هر چیزی که در بستر وب سایت منتشر می شود اعتبارسنجی می شود. امروزه برای انتشار هر چیزی در سایت خود باید قوانین حق و نشر را رعایت کنید. توجه یوزرمپ به این موضوع بسیار بالا بوده و تمام حریم های خصوصی را چارچوب بندی کرده است. کدام کاربران از کدام کانال به کدام خبر یا محتوای بلاگی شما سر زدند؟ کدام کاربران به کدام دسته از محتواها علاقه دارند؟ کدام کاربران چند درصد از محتوا را مطالعه می کنند؟ به کدام کاربر چه محتوایی باید پیشنهاد شود؟ کدام بخش از صفحه اصلی بیشترین کلیک را دارد؟ کدام بخش برای کدام کاربر می بایست در هنگام ورود نمایش داده شود؟ صفحات ورودی اصلی سایت کدامند؟ یوزرمپ در کنار شماست تا بتوانید محتوا خود را به دست کاربر هدف خود برسانید.


در 1401/12/12 به روز شد

دسته بندی ها

پست های محبوب